>
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Saya menyediakan perkhidmatan untuk membina/design blog pelbagai style. Membina blog memanglah mudah, cuma mengikut instruction yg diberikan oleh blogspot, tetapi untuk design supaya blog menjadi menarik, lain dari yang lain dan menarik ramai pelawat bukanlah sesuatu yg mudah. Atas sebab itu, blog anda mestilah kelihatan cantik, style, kemas dan teratur untuk memudahkan visitor membaca atau view blog anda dan seterusnya 'Follow' blog anda. Sila lawati laman blog saya dan jika tidak keberatan sila 'Follow' blog saya juga. Terima kasih.

Design yg saya buat untuk blog anda akan disesuaikan mengikut tema blog anda sama ada untuk:
1) Personal (Life and Love)
2) Business (Cake and Cloth)
3) Info (Music, Entertainment, Politic)
4) Others

Monday 5 March 2012

Tema Pink (Perfume) - 2 Column

Full Page






Header






Menu Tab






Wallpaper



Harga untuk setiap blog design RM30. Sila hubungi saya di 014-2794485 (Azie) atau email di bemark_girlz@yahoo.com.my untuk sebarang pertanyaan dan tempahan. Terima kasih.

0 comments:

Post a Comment